Uppehåll?

Jag är inte så bra på att uppdatera just nu. Har som ingen inspiration men förhoppningsvis kommer det snart. Det är bara att härda.

Kan ge er en liten uppdatering i allafall: Målaren har ÄNTLIGEN varit hit så nu är vårat vardagsrum sååå fint. Det är inte längre gult och fult, utan ljust, öppet och fint. Nu kan vi börja få ordning. Sen håller min klädkammare börja få ordning också. Blir bra och skönt att kunna se alla kläder man äger och kunna välja på ett annat sätt. Jippi!

Annars är jag väldigt trött på dagarna. Sover som vanligt middag när jag kommer hem och känner att sängen lockar en hel del nu. Ska se lite Himym eller Entourage, får se vad det blir. Ska i allafall dricka en kopp te för jag känner att en förkylning är på ge. Usch inte nu, har inte tid. Vill bara jobba, jobba, jobba!

Det är som tråkigt att jag inte har några bilder att bjuda på för jag har ju bytt hårfärg. Jaja, det kommer!

Sköt om er tills jag återkommer
KRAM
3 kommentarer
Mamma

Härligt att ni äntligen har fått tapetserat! Längtar efter att se hur det blev. Jag är hemma idag från jobbet.... förkylning!!

KRAM!

mamma

Maggan

Ser fram emot lite bilder på bloggen! Kommer du och ser PIF:s damer mot Sunnanå på lördag? Jag ska dit, min man ska vara kommentator på radiosporten (hä blir äkta pitemål då) och sen åker vi till Umeå och lyssnar på Per-Erik Hallin och Samuel Ljungblad - nice så det räcker! Kramis

Rolle

Tänkte bara säga att du får bestämma när du vill komma ner och göra G-klaven.Om du jobbar hela veckan så kan vi ju klämma in det nån helg om du vill.Du kan väl maila mig och säga hur stor den ska vara.

Ha de gott

Rolle