KLANTSKALLE???

Får jag aldrig landa någonstans? Ibland känns det så. För det mesta känns det som att jag flänger fram och tillbaka, hit och dit och jag får aldrig vara på ett ställe ett tag. Aja, så är det väl när man är en upptagen människa.

I lördags hade vi dop i Pite för lilla F. Jag och sambon tog bussen 10.30. När vi var framme i Pite kom mamma och pappa och hämtade oss för det var bara att åka direkt till dopet. Stannade till 14.30 då min buss gick till Skellefte igen. Fick springa från busstationen till EFS där vi hade soundcheck inför konserten. Konsert kl. 18.00. Direkt då det var klart var det bara att stöka undag och sen hem och se fotboll. Söndag var det jobb igen (som alla andra söndagar) och jobb måndag igen också. Startade faktiskt barnkören då och vilket härligt gäng det är. Det kommer bli riktigt bra må jag säga. Sen direkt efter det fick jag cykla som en tok till stan för att hinna med bussen till Pite (Styrelsemöte med PSG). Jag cyklade fort och när jag skulle korsa vägen vid parkbron (OBS! Sa jag att jag cyklade fort) så är det ganska spårigt och jag ska ta mig upp ur ett spår. Jag kan ju meddela att det inte gick så bra. Det slutade med att cykeln försvann under mig och jag flög. Ordentligt! Jo, sa jag att det var fullt med folk där också OCH att det kom en bil! Aja, allt för spänningen. Jag har jätteont i mitt knä men jag hoppas det är okej tills lördag då det blir snowboardåkning!

Idag har jag iallafall fått vara ledig. Kan ju behövas då man störtar med cykeln. Har hunnit storhandla (tror vi har mat för hela månaden nu) och hunnit köpa ett underställ och handskar. Grymt och billigt var det. Imorgon blir det jobb igen och samma sak fram till tisdag då jag är ledig igen. Sen fortsätter jag att ha fullt upp men orka dra det nu. Jag tar det sen ;)

Mycket text idag men det får ni ta. Nu ska jag inte göra någonting vettigt =)

KRAM
1 kommentar
EVA

Usch och fy så stressig jag blev bara av att läsa... Måste nog ta dig tid att andas också vännen !



Hoppas knät höll och att du inte blev så blåslagen !



***

KRAAAM EVA



:)