Livskraft

Är just nu på mitt rum på folkhögskolan i Älvsbyn! Livskraft pågår för tillfället (nyårsläger för ungdomar) och jag borde egentligen lagt mig för längesen! Men det är svårt då man är bland så härliga människor, jag skrattar hela tiden och bara njuter!

Tanken för mig var att bara vara här idag (lördag) och imorgon, men jag funderar på att även stanna till nyårsafton! Får se hur det blir, jag har några alternativ att välja bland!

Min uppgift under lägret är att leda gospelseminariet, första dagen var idag och man är alltid lite nervös inför vilken grupp man får. Men jag kan bara säga såhär: MIN GRUPP ÄR BÄST! Nio tjejer som vill sjunga, är glada, framåt och de tar i! UNDERBART! Imorgon sjunger vi upp för alla och jag är peppad! Blir att repa mer nu under söndagen men bra blir det!

Kanske dags att krypa ner under täcket och sova, men jag är så speedad så jag vet inte hur det ska gå! Sen sover jag med både byxor och tjocksockar för det är kallt i rummet!

God natt

1 kommentar
fridasfunderingar.blogg.se

Sexy! ;-P