Träningsutmaning: Update

Det har nu gått några dagar på utmaningen och jag tycker att det går sådär för mig faktiskt. Jag vet inte varför! Iallafall så har jag precis kommit hem från ett styrkepass på Sensia. Idag blev det ben och mage och SOM jag körde hårt med magen idag! Jag kommer inte kunna andas imorgon för jag kommer att ha sådan träningsvärk.
 
Såhär ligger jag till just nu:
 
18/100 km har avverkats
2/3 styrkepass denna vecka
0/6 fotbollsträningar (träningen är på söndag)
4/80 min i plankan (detta känns som den tyngsta biten)
100/500 armhävningar
275/1000 situps
1 valfri och personlig utmaning för hela perioden. - Intermittent fasta under träningsperioden (går bra)!
 
Ok, med facit i hand så ligger jag nog ganska bra till! Men plankan kommer bli tuff! Är det någon annan i utmaningen som känner att det är det "tyngsta"?
 
Nu ska fröken B hoppa i duschen (eller jag ska inte hoppa, jag ska stå)!
Kram på er
2 kommentarer
Mamma

Bra jobbat dotra mi! Du är superduktig med träningen! Bra också att du inte hoppar i duschen, det kan ge allvarliga skador om du trillar!
Kraaaaaaaam

Madde

Jag tycker att armhävningarna är det tyngsta.
Håller tummarna att man klarar dom.
Men fasen vad duktig du är! :)