Jag ser ljust på framtiden

Jag har ju inte bloggat så mycket senaste tiden och det har helt enkelt berott på brist på inspiration. Men nu känner jag att jag är redo igen. Kanske inte blir ett inlägg per dag men iallafall några i veckan. Mycket har hänt senaste tiden, mycket jobb och annat (som jag inte tänker ta upp ordagrant på bloggen). Men jag kan säga såhär: Jag mår bättre nu än vad jag har gjort på flera år. Jag vet vilka personer jag kan lita på, jag vet vilka typer av människor jag vill ha runtomkring mig och jag kan gå med huvuder högt och se ljust på framtiden.
 
Bloggen börjar ta form men jag är inte riktigt klar än. Lite fler förändringar kommer att ske, men det kommer när det kommer!
 
Kram på er
2 kommentarer
Fanny

Heja dig! Det är du värd! Saknar dig!

Jörgen

Tack, du är oxå kul att vara runt... Stabil å trygg...
Kul att ett helt inlägg handlar om dina suveräna tränare å övriga lagkamrater.... Värmer :)
Kram