Lite nytt hemma

Det känns som att det är vår i luften med tanke på det väder vi haft den senaste tiden. Och självklart vill man ha det fint och vårigt hemma då. I köket har jag nya gardiner, kuddar och dukar. Jag har köpt och mamma har sytt. Är så nöjd och jag tror inte det kan undgå någon att jag tycker om gult. Burkarna har jag hittat på Åhlens, så fina!
 
I vardagsrummet är det nya blommor i fönstret, då några valt att dö. Blev mycket finare nu tycker jag. Sen på mina pallar har jag fått dynor. Jag har köpt garnet och älskade mamma har virkat. Fick dessutom en kudde också som passar så fint i en av de bruna fåtöljerna. Jag myser just nu för fullt hemma!
3 kommentarer
Karolina

Vad fint du verkar ha det hemma! Man mår aldrig så bra som när man känner sig helnöjd med sitt hem ^^ Jag förstår att du trivs :)

/DjupviksKarro, BertnäsKarro, NumerUmeåKarro

Svar: Tack Karro! Kul att du tittat in på bloggen =)
EMMABOGREN.SE

Frida

Blev snajsigt det där! Ska lyckas se det live någon gång också!

Mags

Det är väldigt fint i köket ditt! Gult är snyggt - vädligt snyggt! Kram