Konsert igår innebandy ikväll...

Igår hade vi julkonsert med vokalensemblen. Gick jättebra och man fick faktiskt lite julstämmning! Skönt! Är så glad att min röst höll igår för jag har blivit förkyld..... IGEN!!! Jag är så less men det är väl som mamma sa: Bra  att göra bort det innan jul. Hon är så smart min mamma. ;)

Ikväll är det innebandy turnering på skolan och jag har bestämt att jag ska vinna... eller vi. Man är ju ett lag. Borde kanske egentligen inte spela pga förkylningen men jag kan inte låta bli. Första matchen är mot lärarlaget och då måste jag bara vara med. Sen det här med att vinna vore skitkul men komme vi lyckas det är fråga....

Att vinna eller att inte vinna?!?!?!

Annars längtar jag tills jullovet. MItt första och sista lov för den här terminen. Ska bli så OTROLIGT SKÖNT! Har längtat hela året och snart blir det av. En massa mys och vila!

Hur har alla andra det? Berätta för mig!

Kram på er alla
 
4 kommentarer
Mamma

Jag hoppas verkligen att ni vann.. du vet det här med att kämpa väl... det är bara nys...;D
Bara en vecka nu innan du kommer hem.. jag längtar efter att gå dig på nerverna, bara så att du vet!!!!!
Jättekram till dig gumman!!

Fridasfunderingar

Å det är så mycket du.....vill vinna till (nästan) varje pris. Du såg väl till att ni vann?! ;-)

Snart är det jullov.Nice!
Oj vad du ska få vila!

KRAM!

Fridasfunderingar

PS: Ang din fråga på annas blogg.Tito lystrar till efternamnet Beltrand. Operasångare som bla turnerat med Rhapsody. Han är misstänkt bla för våldtäkten på Maria Lundqvists barnflicka som det står så mycket om i tidningarna just nu....DS

Emma

OKej, jag hade ingen aning om det... Du vet i Mellansel så är man isolerad från omvärlden. Det är som att vara med i Big Brother! blää