Önska mig lycka till...

Sitter just nu i en lånad lägenhet i centrala Arvidsjaur och ska alldeles strax sova. Imorgon ska jag vikariera som kantor i Glommersträsk. Ska bli väldigt roligt må jag säga, men är dock lite nervös....

Ska förutom att spela även leda Glommers kyrkokör. Har aldrig träffat människorna förr men jag har hört av deras ledare att de ska vara snälla och det hoppas jag verkligen. :)
4:a sånger (eller egentligen 5 då två sitter ihop) ska kören sjunga plus att 6 psalmer ska spelas, sen är det ytterligare 3 psalmer då jag ska spela på dop på eftermiddagen. Mycket att göra, ska bli intressant att se om jag kommer hinna upp till läktaren i tid efter att jag har dirigerat kören sen om jag hinner ner igen i tid för fortsatt flaxande.

Jaja, får se hur mycke rätt det blir imorgon från min sida. Kan komma med en uppdatering sen!

Önska mig lycka till nu=)

Kram

2 kommentarer
Anna

En stolt storasyster har du minsann! Puss!

SvBG

Kul att du ska vara/har varit i Glommers... där mötte du antagligen lite (ingift) släkt till mig!