Träningsvärk

I onsdags så var vi iväg med skolan till Solberg för frilufsdag. Solen sken och det var ca: 3 plusgrader, mycket härligt! Jag fick då i onsdags för första gången i vinter ta fram min snowboard och sväva nerför backen. Det var HUR UNDERBART SOM HELST! Jag har längtat så! Och under hela dagen så gjorde jag bara en vurpa. Det var på första åket och när jag nästan precis hade kommit ner till liften. Man ska alltid vrupa en gång sa Daniel så jag fick applåder när jag gjorde min fina vurpa rakt på magen nästan precis uti liften!

Det var så härligt att åka och nu laddar jag bara inför nästa gång. Hoppas vi kan fara ett gäng nästa helg, annars så blir det på Påsklovet.

All åkning har då lett till att jag har en hejdundrandes träningsvärk. Men det är det sååååååå värt!

Kram
1 kommentar
Christian

Tjenna, jag ska själv söka till mellansels folkhögskola nu om bara någon månad :) Skulle tycka det vore SUPER om du skulle vilja tipsa mig / ge lite info om olika boendetyper som finns där uppe. Vart det finns lediga lägenheter närmast skolan etc. Jag har sökt frenetiskt på google men den verkar inte vara min vän numera. Vore hur som helst jättetrevligt att komma i kontakt med dig, hör jättegärna av dig till mig på följande email om intresset slår dig: [email protected] , hot fudge. Tjo!