Mellansel..

Förra året på Mellansel var helt underbart. Alla jag lärde känna och som gjorde året så bra som det någonsin kunde bli...... ingen av dom är kvar i Mellansel nu. Först så var jag jätte orolig och tänkte att det aldrig skulle kunna ens bli i närheten lika roligt som vi hade förra året men vet ni vad:

JAG HAR SÅÅÅÅÅÅ ROLIGT! Och det är tack vare alla härliga människor som jag har träffat. Vi har gott tillsammans ungefär en månad men det känns som att vi har känt varandra i ett år. I LOVE IT!

Det finns vissa som man har kommit extra nära, typ Veronica, Sara och Henke!

image35image38


Alla vi é ganska galna. Sen så är det så att dessa tre är ALLA från Ö-vik så jag börjar prata Ö-viksmål när jag är med dem. Hoppas att ni kan vara förståenden ;) *haha*

image40image39Jag tycker att vi ser ganska roliga ut! Tycker inte ni det!? ;)


Alla är vi Gosplare också så
det gör ju att vi är ännu mer
hmmm, eeeee, aaah
normala..............
........typ!


Tack och hej för idag
//Emma
2 kommentarer
Fridasfunderingar

Öviksmål....hmmm...

Emma

Frida: Vad ska jag säga då??