Inbrott...

...gjorde jag idag, eller typ! Eller så var det egentligen inte det men det kändes verkligen så. Såhär gick det till:

När jag flyttade från lägenheten så fick jag ha kvar förrådet för jag hade snowboarden där och lite andra saker. Väldigt snälla är de som flyttade in där sen och jag har aldrig gått och hämtat dessa grejer för jag hade lyckat tappa bort nyckeln till låset! BRA EMMA! *applåder* (ironi på hög nivå nu). Ja så de har då legat kvar där sen i november. Men idag kom jag till skott och gick och hämtade brädan bland annat! Men först var jag tvungen att låna någonting att knipsa upp låset med så jag gick till våra vaktmästare för att låna en knipsare eller nått! Fixat! Sen var jag tvungen att ha en nyckel så jag kunde ta mig ner i källaren så då pratade jag med David och fick låna hans. Fixat!

Ja, då var det bara att bege sig neråt! Jag tog lite hjälp av Ludde och Henke som skulle ta mitt gamla soffbord som numera står i gospelrummet. MYS! Jaja, men vi går nerför backen mot centrumgatan. två killar, jag med en stor tång i handen och vi går med bestämda steg! Kanske lite misstänksamt. Jaja, vi kommer fram, går ner i källaren, Ludde stannar utanför (för att hålla utkik ) eller för att röka. Jag går mott förrådet. Kollar mig runt, ingen där, knipsar upp låset fort! Snabbt ut med grejerna och ut därifrån. Jag kände mig som en tjuv fast det var mina saker! Jaja, men nu har jag dem i allafall, och brädan ska jag försöka använda flitigt nu när jag är hemma! SNART ÅKER JAG! *whoppiii!'
 
vinter


Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram från mig!
3 kommentarer
Blomman

Emma din lilla inbrottstjuv :P hade du svarta kläder, svart huva och vantar också? :P haha kram

Anna

Visste att du hade det i dig! *hahahahahaha*

Karoline.

haha, din tjuv där!
TACK för dina fina kommentarer btw! det värmer :)