Greetings from Chicago IL

Hur underbart som helst.......japp. Om jag skulle saga naganting annat sa skulle jag ljuga! Det ar sa sjukt roligt att jag inte kan fatta det. Husen ar hoga, musiken underbar, boendet funkar (inte sa bra standard men vad spelar det for roll da vi bor gratis), shoppingen, ocksa den underbar och manniskorna ar underbara. Hur dessa manniskor sjunger gospel ar helt otroligt ocksa! Att fa uppleva det pa plats gar inte ens att beskriva. Lycklig ar jag och motena som jag far ga pa ger mig bara ett enda stort leende pa lapparna! Underbart!

Idag var vi och sag da Chicago Blackhawks spelade NHL match. De vann pa sudden med 3-2. Manniskorna i publiken ar galna men det var bara roligt!

Hander en massa annat ocksa men jag far beratta mer senare, men som sagt, allt ar bara bra. Klart man saknar Sverige och dess hoga standard och vanliga toaletter och vatten som inte smaka poolvatten men som sagt, ALLT ar bra!

Hoppas ni har det bra hemma ocksa!!

Tjingeling
4 kommentarer
Fridasfunderingar

Njut av din trevliga resa!Kram!

blomman

Vad roligt de låter :D hockey, shopping och musik kan de bli bättre? ha så kul för mej också :D Kram

Anna

Glöm inte att hälsa Oprah! Och ha det underbart kul. GÅ INGENSTANS ENSAMMEN - DET DÄR LANDET ÄR AV ONDO (iaf presidenten)

Mamma

Var rädd om dig men ha KUUUUUL!
KRAM får pappsen och mig!!!!