Samma sak everytime!

Har lyckats plugga litegrann nu innan Idol. Duktiga jag! =D Till middag idag blev det Tacos och jag måste säga att det är lika gott varje gång. Vi äter det flera gånger i månaden. Super najs.

Nu är det bara att ladd upp för Idol. Jag tror att det kommer stå mellan Rabih och Erika idag. De har iofs inte sjungit än MEN Rabih sjunger likadant hela, hela tiden och det är bara tråkigt. Erika kan sjunga MEN hon kan bara sjunga powerballader sen (antar jag) att hon kommer gå efter catwalken som hon gör alla andra fredagar med vänster armen utåt och sen i en knytnäve mot sig. Samma sak everytime!

Har nu på kvällen på mig leggings, tröja från Cubus och kofta från Gina. Myspys!

Dags att dra sig mot tvn. Idol och godis, here I come

Kram på er alla vi syns imorgon =)
0 kommentarer