MUSIK ÄR LIVET!

Sitter i soffan och lyssnar på musik. Försöker mest lyssna in låtar som vi ska köra på Love in Consert den 7 mars. Sista övningen nu på söndag så då gäller det att det sitter. Måste då få säga att Michael Jackson är så grymt. Varför har jag inte lyssnat mer på honom? Han är så bra! Men det är aldrig försent antar jag! Sen Samuel Ljungblahd är grym också. Ska bli så kul att få sjunga med honom. Längar gör jag, massor. Måste bara hitta kläder att ha på mig på konserten men jag har en idé om hur jag vill ha det!

På tisdag åker jag hem till Pite för "sköta om mig dag" och sen "mor och dotter dag". Först ska jag klippa mig och sen fixa ögonbrynen. Efter det shoppa med mamma.

Imorgon kommer storastorasyster med småttingarna och vi ska mysa på. Blir fika och stan med dem. På kvällen Kalas för LoveLee som fyller ett och sen drar jag till Kåge och lyssnar på nya vännen Lillemor och hennes gospelkör. Trevligt! Jag har mycket att se framemot nu. Känns bra!

Trevlig helg på er
Kram
1 kommentar
Antonmelissa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.