Man måste våga för att vinna

Bild: Therese Dissler
Känns inte som att jag har så mycket att klaga på för tillfället! Jag mår bra, jag ÄLSKAR mina jobb, jag älskar att få sjunga och spela med underbara människor, jag älskar min lägenhet, jag har underbara vänner och en familj som är alldeles underbar! Jag kan inte ha det så mycket bättre!
 
Idag har det börjat repteras inför jul. Både med barn-och ungdomskören och med On Duty. Snart blir det även med Support Choir också, men först står JoNo på schemat. Komprep imorgon och sen rep med kören på torsdag.
 
Lyssnar just nu på några demos som jag har spelat in. Längtar tills jag får börja spela in igen. Det är så himla kul. Fast just nu slog det mig att jag ska in i studion snart. Solot till nya Trinityskivan ska läggas! *längtar*
 
Jag sitter även och funderar på om jag ska följa valvakan men huvudet säger att det nog inte kommer gå. Är iofs ledig imorgon men nja. Så insatt är jag ändå inte!
 
Sköt om er
2 kommentarer
Fanny

Åh! Jag vill också bo i Piteå och kunna träffa dig oftare! Saknar dig vännen!

Anonym

Du glömde att du har underbara grannar....( men jag räknar mig till både vänner och familj - glöm inte juntafamiljen:-) Så grymt bra du var i torsdags, jag är imponerad över ditt pianospel! Längtar tills JONO och julkonserten!
Nu ska jag försöka somna om - vaknade med värk och nu ska jag försöka somna om....kramen bästa grannen! Mags