"Fullt upp dagen"

Startade dagen med planering på morgonen tillsammans med en av mina kollegor. Musiken inför den nya gudstjänsten stod på schemat och vi hittade en hel del bra sånger. Efter det blev det lunch med mamma och storastorasyster, sedan en runda på stan. Efter det tillbaka till jobbet för planering och övning inför barnkörerna. Jag satt och övade och planerade så jag glömde fixa middag. Fick istället slänga i mig några polarmackor. Övning med barnkörern och "ungdomskören". Direkt efter det plocka ihop och bege sig mot Musikhögskolan för rep med On duty. Jag var hemma strax efter tio.
 
Nu är räkningarna betalada och man känner sig fattig som en kyrkråtta igen. Jag ska få i mig nå mat, sen sova. Imorgon är det jobb i Hortlax som gäller, mässa på Hortlaxgården. Sen gå till underbara Mona på Salong Shi för att fixa ögonbrynen och sen på kvällen syjunta!
 
Jag är inte trött...
1 kommentar
Anna Storasyster

Är det ett medvetet uttryck att du känner dig som en fattig KYRKråtta? Kram!

Svar: Vad tror du själv? ;) kram
Emma Bogren