Att börja reflektera, inse och förändra!

Det kanske är dags för lite skärpning nu. Eller, det ÄR det! Nu har jag slarvat med maten nog länge men att det ska ta såhär lång tid för mig att inse det är inte bra! Dessutom att jag mår så dåligt på träningen pga av att jag laddat upp med bullar istället för med mat så jag spyr. Nä, jag vill inte ha det såhär! Om jag ska orka så måste jag skärpa mig Och förändringen sker NU! 
 
Vi går ju in i fastan nu så då ska jag fasta. Fasta från godis, fika och slisk! Jag har klarat det förr och jag ska göra det igen. Nu kan jag inte dämpa hungern genom att ta en bulle eller fyra bara för att det går snabbt! Ännu bättre planering krävs. Det här är för mitt välmående och bra ska jag må! Det förtjänar jag efter allt! 
 
Startar dagen imorgon med ett träningspass tillsammans med syster på Sensia24! 
Lets do this! 
0 kommentarer