En lugn stund i soffan

Just nu har jag en lugn stund i soffan efter en lång dag. Kom hem för bara en stund sedan, har jobbat från morgon till klockan 20, sen repat inför morgondagens konsert i Hortlax kyrka meD Support Choir, fick lite hjälp av syrran. Det tackar jag för. 
 
Imorgon är det jobb hela dagen, sedan konserten och direkt efter det till fotbollsträningen. Nu börjar jag känna mig riktigt trött efter åtta dagars jobb. Bara 5 kvar. Jag orkar detta, det vet jag. Sen att avsluta allting med konfaläger är inte helt fel! Tur att jag har två jobb som jag älskar och arbetskamrater som gör att msn mest skrattar sig igenom dagarna! Tack!
3 kommentarer
Mamma

Skönt att du hinner landa i soffan en stund innan du dyker i säng!
Du har en liten present hos mig!
Kraaaaaaaaaaaaaaam

fridasfunderingar.blogg.se

Alltså. Hela du är ju upp och ner! ;)
Jag har en grej till dig här:
http://fridasfunderingar.blogg.se/2013/february/och-vinnaren-aaarrrrrrrrrrrr-2.html

Anonym

Jag hävdar att jag tillhör dina arbetskamrater....och därför kan jag säga att det lätt att ha roligt tillsammans med DIG, för du är så otroligt inspirerande, positiv och skicklig i din profession! Men bra att du vilar!

PS vad fin din blogg blivit - jag har varit seg och dålig på att kolla in bloggar senaste tiden men oj så kul att läsa din igen! Kram Mags