Igång och belöning

Nu känns det som att jag har börjat komma igång med träningen igen. Det känns bra, jag är peppad, jag har ett mål MEN sötsuget blir jag inte av med. Vet inte vad jag ska hitta på. Någon som har något bra tips?? 
 
Iallafall, löpningen har jag kommit igång med. Det känns att jag har några kilo mer att bära på men det går väl till sig. Löpsteget känns bra och framfotalöpning måste vara det bästa någon nånsin har kommit på. Underbart! 

Kondisen börjar bli bättre också, tack var Indoor Walking och sällskapet av svärmor! Standard är att köra Cirkel träning efteråt och det är riktigt roligt! Kanske kommer jag igång igen med styrketräningen också. Vi får se, men en sak i taget!
 
Jag har också börjat göra så att varje gång jag tränar så sätter jag in 20kr på ett sparkonto. Om 6 månader får jag köpa nya kläder för pengarna! För förhoppningsvis så har jag en massa kläder i garderoben som jag inte kan ha då, så då måste man ju fylla på :P 
 
Iallafall, här får ni se kort på mig idag och jag 2012. Lite skillnad MEN en motivationshöjare! 

NU KÖR VI!
 
Jag idag
 
Jag 2012
 
 
2 kommentarer
Anonym

Detta kommer du att klara galant. 💪🚶 /madde K

Anonym

Direkt du får sötsug/hungrig - tänk en extra gång om du verkligen är hungrig eller om det är sötsuget! Drick grönt te utan socker när du känner att du blir sugen på något sött! Ha alltid med dig naturella nötter i handväskan och en frukt som du kan äta om det bjuds på gofika. Och mest av allt, bestäm dig för att du inte ska äta något sött på en vecka och att du SKA klara det. Följande vecka bestämmer du dig för samma , sedan gör du så vecka efter vecka. Tills du känner att sötsuget är borta:) Lycka till!