Planering

 
Just nu sitter jag och funderar en hel del på framtiden, framtiden inom musiken. Hur vill jag satsa? På vilket sätt? Jag har iallafall kommit fram till att satsa på att bli världskändis INTE är min grej. Jag trivs grymt bra som körledare, leda seminarium, gospel, skriva eget, spela med Emma Bogren Band, spela med Markus , spela in demos osv. Något jag iallafall bestämt mig för nu är att göra en EP med några av mina egna låtar. När den ska släppas vet jag inte. När den kan bli klar vet jag inte. Vilka låtar som ska vara med vet jag inte men spännande är det!

Närmast just nu så satsar jag på att få låten "Let this go" färdigmixad. Sen ska även " Your dreamworld" spelas in i februari. Jag har även ett gospelseminarium i Boden som jag ska hålla tillsammans med Samuel Ljungblahd. Mannen, myten, legenden. Kommer bli riktigt bra och roligt! 


Jag kanske har hittat min grej ändå. Något som kanske skulle bli pricken över i:et skulle vara något riktigt roligt jobb som körtjej. Köra bakom nån! Är ju det som är roligast. STÄMMOR! Haha.
 
 
EmmaBogren Samuel Ljungblahd egenmusik gospel kör musik skriva musik studio
0 kommentarer