Det där lilla som kan göra en så glad

Alla som känner mig vet att jag alltid har varit tokig i The Sims. Jag har spelat alla spelen, ettan, tvåan och trean MED expansionspaket. Ja, jag har varit en galning. Nu har ju då fyran kommit och jag har väntat och väntat. Det kom ju ut för ett tag sen för PC men jag har ju numera Mac så väntan har varit lång. Men igår så upptäckte jag att det ÄNTLIGEN har kommit för Mac. Jag drar iväg ett mms till Oscar och skriver med glimten i ögat att jag skulle ju bli världens lyckligaste om jag fick det här (Observera att det var med glimten i ögat). Någon sekund senare får jag en swish inbetalning med ett meddelande där det står: Sims 4. Mannen i mitt liv tyckte uppenbarligen att jag förtjänade det och jag kan meddela er att jag hoppade och skuttade som en tok. Jag var i extas hela dagen, jag tjöt, log så jag hade kramp i käken, jag tjöt och jublade när jag ringde upp honom för att tacka och fråga om det verkligen var sant?
 
När det var dags för nedladdningen så satt jag och kollade, procent för procent tills det var nere. Och sen var jag igång. Hade ett litet uppehåll för träning men sedan var det spel (eller snarare byggande av hus) som gällde. 
 
Det jag iallafall vill säga är att det där lilla, det oväntade som är så värdefullt så många gånger. Att göra någonting för någon annan. Det behöver inte vara att man köper något utan en fin och oväntad gest som bara leder till ren och skär lycka.  Jag ska erkänna en sak, jag känner mig EXTREMT bortskämd och det är första gången. Jag tror dock och jag hoppas att jag också är duktig på att skämma bort och ge någonting tillbaka. För allting handlar om att ge och ta. Ge och ta emot. Det gäller oss alla! 
 
Försöker skicka lite av min lycka vidare till er alla!
kram på er
bortkämd glad happy kärlek lycklig nöjd spel the sims 4
0 kommentarer